tiistai 30. lokakuuta 2012

99

Jaa. Eilen tais tulla uudet visiitti-enkat yhden vuorokauden aikana. Sorisori, mä oon vaan vähän turhan innoissani siitä, että tänne eksyy populaa. Ja vähänkö muuten huippua nähdä mistä maista sitä populaa tuleekaan :D. Esmes Filippiinit, Argentiina ja Thaimaa. Miten ne tähän blogiin eksyy? Selaamalla vaan "seuraava blogi"-linkistä kaiketi, tai sit jostain random sivustoista joista olen lainannut kuvan tai kaksi. Koska hakusanat on suomenkielisiä (niitä on tällä viikolla kertynyt jo aikas monta..), niin ei varmaankaan niiden kautta. Joo, nyt ollaa niin jännän äärellä.

Se T:n outo käytös johtui kuin johtuikin sen epilepsia-historiasta (häh, nyt en yhtäkkiä ollenkaan muista mitä oon siitä maininnut). Vähän on sellainen tunne, että herraa saattoi ehkä jotenkin nolottaa se mitä silloin tapahtui. Enkä sinällään ihmettele, eikös se ole aika klisee että tollasia itsestä riippumattomiakin asioita pitää aina kauheesti nolostella tai hävetä. Yritin sille kiertäen ilmaista, että vaikka mä sitä säikähdinkin niin se on aivan ok. Että ensi kerralla tiedän jo vähän, missä mennään.

Taisin nähdä J:stä unta. Tai sitten se vaan salakavalasti ilmaantui ajatuksiin siinä vaiheessa, kun olin jokseenkin herännyt, mutta edelleen unenpöpperössä. Oli miten oli, se mies on pörrännyt mielessä pitkin aamua.. Vaarallista. Pitäisi heti pakottaa ne ajatukset muualle.

Jospa se shark week alkaisi viikonloppuna niin ei tarvitsisi kenenkään kanssa peuhata. Ajatukset sais ehkä hetken aikaa rauhoittua. Paitsi että enhän mä oikeasti halua olla peuhaamatta kenenkään kanssa.

Onpas tää mun opiskelijakämppäni kovin hyinen. Tässä kaupungissa on muutenkin kylmempää kuin Helsingissä. Mutta. One down, four to go. Ja tänään toka tentti. Jonka mä tulen kyllä sössimään tavalliseen tapaani, vähän veikkaan. Mutta nyt se vaan olis ehdottoman pakko saada hoidettua, johan se on ollut tekeillä vasta kolme vuotta... On hienoa olla näin aikaansaava.

Huomaako, ettei mulla ole oikeastaan mitään asiaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti