lauantai 6. lokakuuta 2012

Vittusaatana

Jumalauta kun kiehuttaa. Ja ihan tyhmät asiat vielä! Mutta ihan sama kuinka mitättömistä asioista on kyse, jos ne vituttaa ni sit ne vituttaa. Kuten esmes kanssamatkustajat, VR, viihde-elektroniikka ja paskat nettiyhteydet.
Istun junassa matkalla kotiin. En tän kauempaa jaksanu tuolla nyhvöttää kun alkoi vaan kyrpiä ihan urakalla.
Ja jotta en erehtyisi päivittämään ilman mainintaa eräästä herrasta, voisin nyt sanoa että jumalauta sitä T:tä! Ja jumalauta mua itteäni. Oon ihan hätää kärsimässä kun en ole kahteen päivään siltä saanut mitään viestiä. Mutta mähän en saatana sorru pistämään sille mitään. Mä en enää jaksa sitä tunnetta, että oon jotenkin altavastaajana tässä. Varmaan ihan väärä sana, mutta en keksi muutakaan.
Ai niin. 2001 oli luku kun viimeksi katsoin. Siis blogin selauskertoja-luku. Se on mun mittapuulla aika paljon, kun ajattelen ettei tää mun blogikaan ole täällä ollut kuin vasta kolme kuukautta. Eiku mitä, onko ees sitäkään? Ei!

Edit.
No pistihän se sitä viestiä...
:)

2 kommenttia: