perjantai 5. lokakuuta 2012

63

G-piste löytynyt?
Partasuu ei saa naista?
Naiset kertovat mikä miehissä ärsyttää
Miehen kertovat mikä naisissa ärsyttää
Penisten pituudet vertailussa

Siinä jotain shaibaa, jota olen selaillut viime päivinä. Pistin ne tänne talteen, koska kuvittelin lässyttäväni niistä jotain, mut ei mua jaksa kiinnostaa. Phah.

Viereisessä ikkunassa on auki VR:n verkkokauppa, sillä mitä fiddua mä täällä vielä nökötän kun ei olis mikään pakko? Voisin aivan hyvin vaikka jo tänään hypätä junaan ja hurauttaa Helsinkiin. Mikä sit estää? En tiedä. Ehkä se, että äitee lähti Ouluun viikonlopuksi, ja jos tänään lähtisin kotiin, siellä olis tasan faija joka vaan ihmettelis mitä mä sinne tulin. Olipas syy. Vähän elättelin toiveita, että oltas tänä viikonloppuna täällä lähdetty vähän ulkoilemaan - tai ees kalsaroimaan I:n tai jonkun luo - mutta sekin tuntuu nyt jotenkin kamalan vaikeelta. Siis että eilenkö se oli, kun I:ltä kysyin oliko ne kalsaroimassa joku ilta ja hän vastas että tytsyt haluais kenties juhlistaa harjottelun loppumista. Mikä ilta, se jäi vähän auki. Jos tänään, ni ei ainakaan vielä oo mulle asti tullut infoa. Jos vasta huomenna, mitä hittoa mä keksin tälle illalle? Kaikkihan selviäis edes vähän, jos vaan kysyisin uudestaan, mutta kun mulla on auttamatta sellainen fiilis et ne vois mielellään "unohtaa" mulle kertomisen. Miksi ne niin tekis? Ei oo mitään viitettä siitä, varsinkaan sen mökkireissun jälkeen. Mut aika tiukassa on se fiilis kun vasta nyt, neljäntenä vuonna, alan tuntea kuuluvani joukkoon ihan oikeasti. Ja nyt sekin on itseasiassa vähän kiikun kaakun, sillä mä en käy yliopistolla ku ehkä kerran viikossa (tälläkin viikolla vaan YTHS:llä enkä varsinaisesti yliopistolla) ja suunnittelen muuttavani rojuni Helsinkiin any minute now. Notta enpä kauheesti ole myöskään jatkossa menossa mukana. Vähän ehkä harmittaa, mut enemmän harmittaa täällä oleminen. Sillai yleisesti. Vaikka noi tytöt onkin aika ihania, niin ei ne riitä korvaamaan Helsinkiä ja niitä ihmisiä siellä.

Hmmph. Ehkä norkoilen ainakin huomiseen vielä täällä. Kyllä mä nyt yhden illan vielä jaksan, vaikka sitten yksin. Ei mulla olis stadissakaan nyt mitään tiedossa. Tekis vaan mieli ostaa se lippu huomiseen junaan... Mut mihin niistä? Jos tuliskin yllättäen ulkoilua tähän iltaan, en saa itseäni ylös aikaisempaan junaan. Ah näitä elämän suuria ongelmia.

Ja eräästä ongelmasta puheenollen... Tiukkaa teki, mutta en sortunut eilen laittamaan mitään viestiä T:lle. Vaikka tyhjensinkin pullollisen valkoviintä ja huomasin olevani aivan tuiterissa - eli ajatuksiahan oli pää täynnä, vieläpä sellaisia mitkä sen herran pitäis aivan ja ehdottomasti juuri nyt kuulla koska sehän on nyt vaan ihan pakko. Ja mulla on edelleen vahvasti sellainen olo, että mä olen nilkkoja myöten suossa - päälläni seisten - ja että herra taas olis vähän niin ja näin, ei kiinnosta, hohhoijaa. Mistä vitusta minä tietäisin miten miehet ajattelee? Johan siitä oon ruikuttanut kun ei niistä ota selvää. Alan kyllästyä koko leikkiin.

Nyt vähän sattuu otsaan, mut sen siitä kai saa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti