perjantai 19. lokakuuta 2012

Mut hei mitä jos mua panettaa?

Nii! Mites sitte suu pannaan? Mieluusti täyteen :D

Ahhahhaa, kylläpä naurattaa. Tällä jos millä lähtee viikonloppu käyntiin. Lähtis paremminkin, jos mulla olis täällä joku toimiva lelu, mutta ei... Tai, en oo ihan varma joko toi yks on niin finaalissa ettei pelittäis enää yhtään. Tosin rauhaahan ei ihan hirveesti ole. Paitsi että rakas äityliinini heittäytyi nurin liukkaalla nurmikolla ja on nyt matkalla Marian sairaalaan röntgeniin. Siellähän tunnetusti menee koko helvetin päivä. Eli mä ehtisin leikkiä vaikka kuinka paljon x).

Tänään haaveilen nautiskelevani hieman kulttuurista, mutta en ole kuullut H:sta vielä mitään. Sen neidin kanssa oli tarkoitus lähteä, mutta saa nähdä. Ja illalla luultavasti taas Paikalliseen. (Kävin siellä eilen lukemassa tenttiin, kolme tuntia!!) Tekis mieli tälläytyä oikeen kunnolla, pistää vaikka se hame päälle niin sais perseenkin mukavasti esiin.. Ja kullia ois hyvä saada. Joku kunnon jyystö. Sit jos ois niin kohilleen osuva tyyppi, ni se laukeeminenkin ois ihan kiva juttu. Mieleen nousee aika yllättäen eräs hetki viime lauantailta, kun mä leikin J:n kalulla aikani ja lopulta herra sujauttaa sormensa oikeaan paikkaan.. Saatettiin liipata läheltä erästä nimeltä mainitsematonta pistettä (jinx jinx!), sillä sen verran kutkuttavalta tuntui. Mutta sitä iloa ei kauaa kestänyt, kun se piti vaihtaa toiseen iloon :D.

Mutta siis! Pitäiskö ehkä taas kokeilla jotain muutakin paikkaa kuin Paikallista, alkaa ehkä lievästi ahdistaa ne samat naamat siellä.. Tai lähinnä se, kun "kukaan ei saa tietää siitä ja tästä ni siks kaikki lähinnä pälyilee toisiaan ja sit mä oon siinä keskellä ja vaan toivon ettei kukaan sano mitään väärää". Ei nyt ehkä ihan kirjaimellisesti noin, mutta silti. Vielä ei ole tän J-tapauksen jälkeen sattunut niin, että paikalla ois ollu kaikki kolme Paikallisen urosta, joiden kanssa mulla on jotain peliä ollut. Siitä se riemu repeiskin.. Yks sanoo väärän asian tai tekee jotain väärää, ni siinähän sit ollaan. Tiedän et J tietää hymykuoppamiehestä ja eiköhän se tässä vaiheessa ole myös toisin päin, mutta jos paikalla olis myös T ja jompikumpi noista kaveruksista heittäis jotain kommenttia niin voin vaan kuvitella miten T vetäis purkillisen herneitä hengityselimiinsä ja varmaan lähtis sieltä ovet paukkuen. Tai kännitilasta riippuen lähtis kysymään että mitäs toi oikeestaan tarkottaakaan. Ja sit mä kuolen siinä vieressä.

As if that would ever happen. Vain tv:ssä. Mut ei silti tekis pahaa käydä välillä jossain muualla. Tosin mua ei kuitenkaan kiinnosta mennä minnekään muualle. Jos keskustaan suuntaa, siellä on vaan joka paikka tuhottoman täynnä ja helvetin meluista. Mä en kuitenkaan jaksa niitä "biletysmestoja", paitsi ehkä ollessani käsinkosketeltavassa avaruushumalassa kahdelta yöllä. Joku Dubliner ois teoriassa melkein ok, aika samansuuntainen kuin Paikallinen, mut siellä on paskempi valikoima (ei ehkä bisseistä, mutta kun en juo kaljaa) - ja se melu. Se melu kuurouttaa. Vielä enemmän jossain Mollyssa, mut sinne ei olekaan menemistä ellei ehdottomasti halua tukehtua hengiltä suhteellisen teineiltä näyttävän massan keskelle. Olishan niitä vaikka mitä paikkoja, mut kun ei jaksais lähtee tutustumaan. Se on vaan se ihmispaljous.. Ei sillä, etteikö Paikallinenkin onnistu aina joskus olemaan ihan tuhottoman täynnä, mut se on kuitenkin niin kotoisa paikka ja sen tietää suunnilleen millon helpottaa ni jaksaa sen tungoksenkin.

Sori mä jauhan nyt kaikkea ihan turhaa ja päätöntä. Ei oo varsinaisesti mitään asiaa, mut sormet vaan riehuu näppiksellä. Ehkäpä yritän lukea vähän tenttikirjaa ja selvitän sitten mitä H ajatteli kultturoinnista. Jos ei kultturoida, pyörähdän alkoon myöhemmin tänään.

Ai niin. Tänään tulee varmaankin 3000 täyteen. Ei paha. Oon vähän liian innoissani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti