lauantai 20. lokakuuta 2012

No johan on

En voi ku nauraa vaan. Ensin ei kuulu T:stä mitään, mutta yhtäkkiä tulee viestiä, että nyt saa ilmaantua, hän on kotona. Ai että ihan sormia napsauttamalla pitäis olla paikalla niinku joku vitun orja? No, ehkä mun on nyt pakko lähteä sinne kun kerta kysyin aikataulua. Kun vaan keksis mitä aikoo sanoa. Vittu kun tuntuu vaikeelta.

Mut sit samaan aikaan J pistää tekstiviestiä, että jospa vähän jäähdyteltäis, "arveluttaa ollaanko ihan samalla sivulla". Vastasin, että ei pelkoa, mä jotenkin arvasin ettei se usko kun sanon et en halua siltä mitään. "Korkeintaan satunnaista", joo jätetään tähän kiittimoi.

Tottahan mä ymmärrän, jos toinen ei tajua kun kerralla sanotaan. Ja kyllä mulla riittää myös ymmärrystä siihen, et J on ymmärtänyt mun tarkoitusperät väärin. Mä olen vaikea, tiedän sen kyllä. Kun vaan pääsis irti tästä nolouden tunteesta. Mua vituttaa, että homman piti mennä siihen, et nyt mä näytän naurettavalta ja J on "tuskissaan" joutunut kirjottaa mulle viestiä missä pyytää jäähdyttelemään. Ja nyt se pääsi helpolla, koska en halua siitä mitään, toisin ku se ilmeisesti luuli. Mutta mä en pääse siitä, että mä olen tässä lapsellisessa asemassa. Ei mee tasan nallekarkit.

Vittu. Kai se on pakko kammata naama ja suunnata sinne T:lle. Hitto kun en yhtään osaa ennakoida miten tää homma menee. Varsinkaan kun en tiedä edes, mitä sanoisin. Hyi, tulee melkeen paha olo...

4 kommenttia:

  1. Nyt vittu oikeesti nainen! Sekoile, älä sekoa. Lue sun vaikka viis edellistä postausta, mut älä lue niitä missään darramorkkiksissa. Lue ja naura. Vakavastihan niitä ei voi ottaa. Tsemppiä beibe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanko totta? Ei todellakaan pidä ottaa vakavasti tällasia asioita, mut paskaltahan ne tuntuu kuitenkin aina sillä hetkellä. Krapulamorkkis on ehkä pahin mahdollinen olotila lukea juuri mitään mun tekstejä, koska ne on vaan niin uskomattoman naurettavia. Katellaan mitä huomenna tulee...

      Poista
    2. Ja hei neiti, ei pahalla, mut tahallaan. Ei pidä loukkaantua anonyymin kommenteista. Toi on mulle vaan niin been there done that -huttua, että siks uskallan sanoo että lue ja naura. Se mikä tuntuu maailman paskimmalta nyt, tuntuu maailman naurettavimmalta vuoden päästä. Ehkä. Kyllä ne asiat joskus saa uudet mittasuhteet. Halusin vaan vähän ravistella, niinku kaveria joka käyttäytyy snadisti hölmösti. Kuten sanoin, sekoile älä sekoa. Kyllä se siitä! :) ai joo,älä hajoo tänään. Sulla on kuitenkin morkkisdarra.

      Poista
    3. Veikkaan et ei tarvii odottaa läheskään vuotta ennen ku alkaa naurattaa :D. Mittasuhteet muuttuu melkeen päivittäin, mut ku ne ikävä kyllä voi muuttua takasin ku on tarpeeks huono fiilis :D ei oo helppoo olla hullu. Tai no, senkus on vaan!

      Ja hei! Kerrankin on darravapaa sunnuntai. Ihan vaan siksi, ettei ollu fiilistä istua kiskomassa juotavaa tappiin asti.

      Poista