torstai 11. lokakuuta 2012

Oookei..?

Hmm, weird. Käytiin T:n kanssa hidasta ja kiusoittelevaa keskustelua facebookissa, kunnes herra hiljenee pitkäksi aikaa. No, tiesin että se on töissä ja niiden koneet ei oikein tykkää tehdä yhteistyötä fb:n kanssa, josta johtuen se heittää herran offlineen suunnilleen kymmenen minuutin välein. Sitten yhtäkkiä sieltä tulee vaan kapitaaleilla kirjoitettu "vittu!" ja mä jään ihmettelemään. Herra ei suostu selittämään, vaan katoaa taas. Menee noin vartti, kunnes puhelin soi. Herra se siellä. Oli lähtenyt töistä kesken kaiken ja oli nyt vetämässä kaljaa jossain kuppilassa. Ahaa. Yritän kysyä, mistä hitosta on oikein kyse, enkä saa mitään järkevää vastausta. Lopulta ainakin yhdeksi syyksi paljastuu farkuille lentänyt tulikuuma kahvi tai vastaava. Ahaa. Voin kuvitella, että se pistää vituttamaan, mutta jotenkin toi koko tilanne vaikuttaa ihan kummalta. Ainakin mulla on nyt jotenkin outo fiilis. Epämukava. En osaa selittää. Ehkä se herran reaktio oli vaan jotenkin.. no, outo. Yllättävä. Vähän ehkä pelästyin. Eniten ehkä sitä soittoa.

Miten mä nyt yhtäkkiä oon näin säikky? Vauhko? Yhtäkkiä tää ei taas tunnukaan yhtään hyvältä ajatukselta... Just kun olin saanut pääni kuntoon tän ihmisen suhteen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti