tiistai 9. lokakuuta 2012

Hymyilyttää

Arvatenkin pyöritän mielessäni sitä lauantaiyötä edelleen. Sallin sen itselleni, sillä se teki aivan perkeleen hyvää...

Jäin pohtimaan monia asioita siitä illasta. Mietin muun muassa sitä, miksi minä? Mikä mussa oli sellaista, että J katsoi asiakseen kertoa haluavansa nussia mua. Tyhmäähän se on moisia miettiä, sillä se vain alleviivaa omaa epävarmuuttani ja tyytymättömyyttä itseeni. Mutta olishan se nyt aika hiton mielenkiintoista kuulla, miksi "kelpaa" jollekin. Tosin jos vastaus olisi, että olin "available", saattais ehkä vähän kirpaista.. Mutta toisaalta, eipä herra itsekään ole yhtään sellainen, josta itse lämpenisin, näin niinku päälle päin katsottuna. Sellanen honkkeli, vähän luihun näköinen :D. Vaan eipä sillä ulkoisella olemuksella ollut taas mitään vitun väliä. Ihan oikeasti, muhun iskee nimenomaan se, mitä tekee. Jos siinä ahtaassa keittiössä painautuu muhun kiinni, suutelee karhean sängen raapiessa huulia, vie kätensä rinnoille tai perseelle.. Totta kai mä lämpenen. Ja vähän lisää, kun menee polvilleen, avaa paidan napit ja painaa kasvonsa rintoja vasten.. Meinasin tipahtaa jakkaralta :D. Ja voi helvetti.. *kylmät väreet* kun saa housut pois ja sormet tunnustelemaan pillunhuulia, vähän kerrallaan ujuttautuen pidemmälle.. "Mmm, mitäs märkää täältä löytyy, taidat tykätä.."

*Ryhdistäytyy* Krhm. Niin. Eli siis. Kyllähän se hivelee mieltä kun toinen kertoo haluavansa sua. Mutta sen lisäksi huomaan ajoittain hymyileväni itsekseni kun muistelen sitä kullia. Uu mama. Ja olen hiton tyytyväinen itseeni, kun pärjäsin mielestäni kohtuullisen hyvin sen nuolemisen ja imemisen kanssa. Harjoitustahan olen saanut hyvin vähän, loppujen lopuksi. Ja olen tyytyväinen itseeni muutenkin, sillä uskalsin niin paljon. Olen kai täälläkin siitä jotain jauhanut, siis että olen aikamoinen jännittäjä. Mutta olipa syy tällä kertaa alkoholissa tai muuten vaan niin rennossa ja välittömässä ilmapiirissä, mua ei jännittänyt oikeastaan ollenkaan. Alkuun tietty vähän. Mutta noin muuten. Ja sanokaa vaan itserakkaaksi tai miksi vain, mutta olen sitä mieltä, että oon aika kissa tilaisuuden sattuessa. Tai siis, olen melko avoin seksin suhteen. Toisaalta mulla ei ole kamalasti vertailupohjaa, koska mun ystäväpiirissä näistä asioista puhutaan harmittavan vähän, eikä missään nimessä yksityiskohtaisesti. Mistä loppujen lopuksi tiedän, olenko yhtään sen "villimpi" kuin kukaan ystäväpiiristäni. Mutta onko sillä niin väliäkään. Niin kauan kun oon itse tyytyväinen, niin sehän se kaiken ratkaisee. Ja nyt voin sanoa olevani aikas tyytyväinen ;).


Oon vieläkin vähän yllättynyt siitä, millaiseksi J "paljastui". Siis että tuli aika yllätyksenä ne jutut. Erittäin positiivisena yllätyksenä, toki. Ja saattaisin vallan mielelläni nussia sitä miestä uudelleenkin, jos joskus siihen valintatilanteeseen päätyisin.

Mutta jospa vaihtaisi aiheen herraan nimeltä T. Eilen pistin sille fb-viestiä, että ihan vaan tiedoksi herralle, pallo on hänellä (sen kokkailun suhteen). Siitä vähän keskustelua, täsmensin että jos kerta hänen residenssiinsä ollaan menossa niin myös hänen aikataulullaan eli herra saa luvan ehdottaa ajankohtaa. Yritin toki saada sen kuulostamaan siltä, että mä olen vapaana kyllä if you know what I mean. En kyllä tiedä mitä se ilta mahdollisesti toisi mukanaan.. Toivottavasti jotain, mikä saa pöksyt märiksi ;). Mutta jos ajankohta on joku arki-ilta, on pakko lähteä siitä olettamuksesta etten jää sinne yöksi koska herran täytyy herätä aamulla töihin. Ja mua kieltämättä vähän vituttaa ajatus, että menen sinne kokkailemaan, toivottavasti vähintäänkin peuhaamaan ellei jopa nussimaan - ja sitte mitä, kotiin vaan. Melkoinen antikliimaksi. Mutta no, enpä ehkä nyt lähde asiaa pohtimaan tämän enempää. Eihän sitä tiedä saako se mies edes aikaiseksi mitään ajankohdan valintaa tai sen ehdottamista. Voisin tietty vihjaista sopivan paikan tullen, että viikonloppuna saattaa olla mulla muutakin ohjelmaa, ettei välttämättä kannata jättää sinne asti, tai ainakin siitä pitää sitten sopia vähän tarkemmin.

Mmm. Mä tykkään tästä tilanteesta. Sain irtauduttua T-jutusta ja mut naitiin melkein puhki. Tätä lisää. Vielä kun laukeaisi ihan kunnolla... Siinä riittääkin harjoittelemista.

2 kommenttia:

  1. Haluisitko kirjottaa juttua miten menetit neitsyytes? Missa, millon, kenen kanssa (ei siis nimia, mutta vaan etta miten tunsitte jne.)
    Jostain syysta alkoi kiinnostamaan, kun kuitenkin kirjotat nainkin yksityiskohtasesti tanhetkisesta seksielamasta :)

    Keksin nyt ittelleni nikin tanne, oon "jenkki" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki ;). Vaikka ei se kyllä varmaan kummoinen stoori ole. Luultavasti aivan peruskauraa. Kuinkahan yksityiskohtaisesti sen edes muistan vielä... Ehkäpä jo huomenna saan rustattua siitä jotain. Ja hyvä että keksit itelles nimimerkin. Vaikka kommentteja ei kovinpaljon tulekaan niin menee noi anonyymit sen verran helposti sekaisin, että jos joku yksi ja sama ihminen jotain kommentoi niin enhän mä sitten tiedä kenestä on kyse :)

      Poista