sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Uusinta

Hmmm. Istun J:n keittiössä tupakalla. Voisin väittää, että oli hauska yö. Sniikisti lutvin itseni tänne, H luulee että lähdin kaverin luo jatkoille. Tavallaan lähdinkin.

Nyt on kyllä jotenkin mitäänsanomaton olo. Herra nukkuu tuolla, enkä tiedä pitäiskö lähteä kotiin vai kömpiä takaisin sänkyyn. Tavallaan ei olis yhtään hullumpaa vielä makoilla täällä, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin lähdettävä. Saatan kyllä vielä hetkeksi mennä nukkumaan. Unta oon saanut pätkittäin puoli kahdeksasta eteenpäin.

Oon ihan tyytyväinen itseeni jälleen. Vaikkakin tuntuu hölmöltä pohdiskella näitä puuhasteluja näin "teknisestä" näkökulmasta. Mutta. Olinpahan ekaa kertaa myös päällä. Ja yllättävän kivaa oli :D. Tarkoitan siis, etten ollut niin kivuliaan tietoinen itsestäni kuin aikaisemmin, kun joku on pyytänyt siihen päälle. Aikaisemmin siitä ei ole tullut mitään. Mun mielestä se riippuu hieman siitäkin, minkä kokoisen kalun päälle itsensä asettelee. Hymykuoppamiehen vehje oli sen verran pieni, ettei sitä tahtonut saada sisään, ja siksi hommasta ei tullut mitään. Mutta J:n kalu on sen verran iso, ettei ollut mitään ongelmaa :D.

Ei jösses mua naurattaa nää mun ajatukset... Mutta kun blogia lähdin pitämään, päätin olla avoin ja kirjoittaa myös näitä hölmöltä tuntuvia ajatuksiakin. Monet tuntuu kaunistelevan juttujaan (eikä siinä ole mitään väärää, hieman huoliteltu tarina toimii todella hyvin) enkä siksi ole törmännyt muiden hassuihin "teknisiin" pohdintoihin.

Nyt alkaa ajatukset harhailemaan. Pitäiskö vaan kömpiä takas sänkyyn...

Edit. 18.17
Ai niin, J teki meille ruokaa aamuyöllä. Ah, mitä kulinaarisia elämyksiä. Makaronia, tonnikalaa ja pestoa. Siinä vaiheessa yötä ihan sama. Mua naurattaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti