sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Jätkä on eläin

Krhm. Eilisillta vähän venähti...

En oikeastaan edes tiedä miten se homma meni siihen, että jäin J:n (hymykuoppamiehen kaveri, muistin virkistykseksi) kanssa vielä pöytään tyhjentämään laseja kun H ja P lähti kotiin. Ja sieltähän se tietenkin tuli: "lähtisiksä mun luo?" Asiasta väännettiin kännistä kättä vielä ulkona, sanoin mm. etten tiedä onko se järkevää sekä mitä herra mahtaa haluta ja etenkin tarkoittaa. Lopulta huomasin käveleväni herran kanssa sen luo. Istuttiin keittiössä polttamassa tupakkaa ja keskusteltiin suhteellisen järkeviä varmaan lähemmäs tunti. Herra sanoi haluavansa lähinnä seuraa ja unikaverin, mutta jos asiat ottais omaan suuntaansa niin toki myös seksi kelpaa. Sanoin, etten tiedä haluanko mennä niin pitkälle, tausta-ajatuksena se, että H:lla ja J:llä on ollut pientä historiaa ja itsellänikin on vähän oma lusikka jo yhdessä sopassa. Ja blaa blaa.

Hommat karkasi käsistä jo siinä keittiössä. Ja jatkettiin makuuhuoneeseen. Ensimmäistä kertaa IKINÄ olin täysin alasti. Valtava askel mulle. Mutta toisaalta siellä oli aivan pilkko pimeää. Peuhattiin varmaan tunnin verran, kunnes herra kysyi voidaanko pitää pieni tauko. Itselläkin oli jalat jo siinä vaiheessa aivan paskana, joten sehän sopi. Käytiin keittiössä tupakalla, herran teen keittelyt käi vähän kesken kun innostuttiin uudestaan.. Tällä kertaa käsipeliä, herra myös halusi vähän lipaista pillua. Olin vähän kauhuissani, menkat oli loppuneet vasta pari päivää aikaisemmin eikä paikat ollu vielä ihan freesissä kunnossa, itse haistoin vain sen rautaisen tuoksun. (Eikö olekin jotenkin kamalaa kun olen näin suora ja rehellinen?) No, suostuin, vaan eipä siinä kauaa mennyt kun saan sen varsin vakuuttavan kalun käsiini.. Siis ah. Mmm kuinka paksu ja pitkä...! Kun jossain välissä päädyttiin nussimaan takaapäin, teki melkein kipeää kun meni niin syvälle. Sitten mulle iski kamala krapula, ja pidettiin taas taukoa. Lopulta jätin herran keittiöön keittämään teetä kun itse kömmin sänkyyn nukkumaan. Herra tuli viereen, ihan kiinni, ja sekunniksi taisin jo torkahtaakin kunnes herran kädet lähtee taas vaeltamaan. Lopulta olen mahallani sormien leikkiessä pillussa, kun herra sitten keksii alkaa voitelemaan peppureikää. Mies kapuaa mun päälle, ja yrittää tosi hankalassa asennossa painautua sisään. Eihän se mennyt kokonaan, yllättäen. Teki vain lähinnä kipeää. Kun peppuilusta lopulta luovutaan, jäädään vain makoilemaan. Kunnes taas alkaa ne kädet harhailla. Se mies ei saa tarpeekseen! Keskityttiin lähinnä käsipeliin, kunnes mun on ihan pakko ottaa se kalu suuhun ja imeä... Lopulta kiepsahdetaan ensimmäiseen muskuna kuulemaani asentoon, 69:iin. Eka kerta sitäkin lajia. Sitten krapula taas muistutti olemassaolostaan, ja meinasin kakoa pahan kerran kun herra innostui työntämään kaluaan turhan syvälle... Kello löi siinä vaiheessa jo yhdeksää aamulla. En ole nukkunut silmäystäkään koko yönä, jos sitä sekunnin torkahdusta ei lasketa. Ja eilenkin heräsin seitsemältä aamulla junaan. Nyt on kyllä pirtee ja hehkee olo.

Lopputulos: paikat kipeinä, aivan jäätävä krapula, vieläkin olisi herralla riittänyt virtaa. Uskomatonta.
Oltiin jo puhuttu, ettei tästä kiitos vaan tarvitse puhua missään Paikallisessa yms yms. ja mä toivon, että se kans pitää. Onhan se vähän hasardia alkaa yhdestä ja samasta Paikallisesta koeajaa noita herroja, kun sielläkin on niin pienet piirit että kaikki kyllä tuntee toisensa edes pinnallisesti.

Mulla on taas vähän ristiriitaset mietteet. Toisaalta vähän panikoin, että oliko tässäkään taas mitään järkeä, mitä jos joku kuulee tai jotain. Toisaalta olen aivan innoissani, koska ylitin taas itseni ja kokeilin jotain uutta. Ja en muista milloin viimeksi seksi on ollut yhtä hauskaa ja välitöntä. Ja tykkäsin todella paljon, kun J on oikeastaan ensimmäinen herra, joka kehtaa puhua vähän tuhmia ;). Lähinnä se heitti vitsiä siitä, että mä olen ku joku 16-vuotias pikkulikka ja hän kuusikymppinen vanha kiimainen setä. (Joo, ei ole kuuttakymmentä, ja jos joku ei vielä hiffannut niin en mäkään ole kuuttatoista :D.) Sain jotkut kiksit siitä, kun siinä pepun parissa touhutessa totesin, että meni sitten sinnekin ja ihan ilman lupaa ja herra vastaa että "kyllähän mä vähän tossa tunnustelin lupaa... Ja sä taidat olla aika likanen tyttö kun taisit tykätä." Ja sit se, et siitä miehestä en ois ikinä arvannu päälle päin, että se on sellanen... Tässä sen taas näkee, kuinka ulkonäkö tai ennakkovaikutelmat voi pettää.

Nyt väsyttää aivan armottomasti. Puhuttiin H:n kanssa, että mentäis tänään Tiksin maalaismarkkinoille, mutta koska olo on mitä on, en tiedä pystynkö kykenemään ollenkaan... Paskan tilanteesta tekee se, ettei H tietenkään tiedä, että oon tullut vasta puoli yhdeltätoista kotiin enkä oo nukkunu minuuttiakaan.. Ehdin jo sillekin valehdella, että yöbussilla menin kotiin eilen...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti